Monday, June 28, 2010

Boleh pula tak tahu nak letak tajuk

Bapak lama gila betul gua tak jengah dalam blog. Ala, kalau gua tak jengah pun, bukan ada orang kalut nak baca. Gua saja yang syok sendiri. Ha ha ha.

Memang gila betul lah 3 minggu ni, tauke besar boleh ajak gua pergi Melaka, nak lebih tepat lagi, kerja kat area Jasin. Bukan apa, suruh jadi dia punya supir saja. Mula - mula dia ajak hari tu, gua nak mengelak dah. Apa jadah gua nak duduk macam orang bodoh jek kat Melaka tu. Dari gua ikut tauke besar baik gua lepak kat sini aje. Dapat gak tengok bola kat opis sambil kena "roti" ke, "butang" ke kan?.

Tapi

Bila gua tengok dalam senarai nama kakitangan yang akan ikut tauke besar pergi buat kerja kat Melaka ada nama Diya, gua terus konfron dengan tauke besar cakap setuju nak ikut!. Mula- mula bajet ingat gua jadi driver van kompeni. Bolehlah gua suruh Diya duduk sebelah gua temankan gua memandu. Orang lain semua boleh duduk belakang ok!. Alih-alih tauke besar petik suruh jadi personal driver dia. Adehh, rosak semua plan gua!.

Tapi

Patutnya semua orang akan gerak pergi Jasin dalam hari Ahad petang gitu. Kes gua pula, tauke besar ajak gerak Sabtu petang. Gua pun pelik gak. Dia siap cakap soh tunggu kat opis sabtu tu, dia datang bawak kereta sendiri dulu. Gua pun tak nak banyak soal terus setujulah. Jadi sabtu hari tu, lepas makan tengah hari gua dah terpacak depan opis. Dalam lat pukul 2 tu, tauke besar sampai. Gua tenung-tenung kat belah penumpang sebelah tauke besar, ingat bini dia, sekali dia bawak perempuan simpanan dia!. Cilakak betul, patutlah beriya nak soh pergi hari sabtu!.

Sudahnya, dari tol Sg Besi sampailah tol Ayer Keroh, telinga ngan mata gua menahan geli geleman drama spektra tahap cipan punya jiwang dia bai!. Getik betul perempuan simpanan dengan tauke besar. Boleh tahan gak "spotlight" dengan "jamban" perempuan simpanan tauke besar. Jadi gua layankan jek lah rengekan jenis yang bunyi macam itik nak menyudu aje.

Tapi

Tak silap gua bila nak masuk rentas Negeri Sembilan kot, gua perasan kapel belakang gua ni senyap jek. Gua bajet tidurlah kot, malas gua nak amik port, yelah dah penat menyuap makanan bagai semua tu. Gua tinjau ikut cermin belakang, tengok tauke besar tengah tutup mata. Yang perempuan simpanan dia pula tak nampak kepala. Gua malas nak syak yang bukan-bukan, bajet tengah tidur atas peha tauke besarlah kan?. Alih-alih gua dengan ada satu bunyi erangan, perlahan jek bunyi dia. Jenis stok bunyi macam belon yang dikempiskan. Phishh, phissh bunyinya tu. Gua tinjau balik, takut-takut tauke besar ni kena sakit jantung ker apa, alih-alih gua nampak kepala perempuan simpanan dia turun naik, turun naik. Cilakak!, tengah memuaskan nafsu serakah rupanya!. Boleh pula dia buat "blowjob" dalam keter ni!.
Hati gua dah menyumpah-nyumpah.
"Kimaklah weyy, dalam keter ni, suweyy bodoh!". Lat 15 minit lepas tu, gua dengar tauke besar baik punya mengeluh, lepas tu gua dengar bunyi kotak tisu diambil. Dah pancutlah tu!. Memang cilaka tahap gaban tauke besar gua ni!. Lepas tu gua dengan tauke besar berdengkur. Dasar orang tua, cepat benau letihnya, kalau gua, memang gua sambung henjut pula!. Hehehe, kalau lah kan?. Gua malas nak amik port, lantak korang!. Gua pun memfokuskan kembali pemanduan gua sambil membetulkan balik "parking" dalam seluar gua.

Tapi

Dalam gua tengah layan konsentrasi pemanduan gua ala-ala F1, tiba - tiba bahu ditepuk. Gua toleh, tengok perempuan simpanan tauke besar senyum kat gua. Ahh, sudah, takkan dia nak mintak BJ kat gua pula?. Ikutkan gua, boleh aja, he he he.

"Sapa nama you?". Hek eleh, nak ajak borak rupanya.

" Orang panggil gua Sarip Dol aja". Gua balas lebih kurang. Sempat gak mata gua melirik kat lurah dendam dia. Macam mana mata gua tak otomatik pergi sana. Pakai nite dress warna coklat!.

" Sharifah Noor tapi panggil i Shaf pun ok". Tak tanya pun gua nama dia balas gua dalam hati.

"Lama dah you kerja dengan tauke besar ni?". Perempuan simpanan ni mulakan bicara. Gua dah tak sedap duduk dah ni!. Gua pandang sebelah, gua perasan ada satu kereta kancil ni, dalam dia budak-budak U kot, tersengih-sengih kat gua sambil buat isyarat " cat rumah guna lidah". Haram jadah betul!.

"Adalah sikit-sikit gak lama dia", gua balas steady, kelam kabut pun kena jaga macho gak!.

Baru si Shaf perempuan simpanan ni nak bukak mulut, tetiba tauke besar mengerang, kelam kabut gua tengok minah tu pusing ke belakang. Gua perati ikut cermin pandang belakang sekali lagi. Lahanat betul!, nafsu kuda liar betul tauke besar gua ni!.

Tapi

Yang buat gua makin tak senang duduk bila gua ushar cermin pandang belakang, si Shaf ni boleh tengah buat "kerja" melirik manja sambil senyum sinis kat gua!. Memang cilaka betul gua rasa!.
Tetiba saja gua rasa nak terjun keluar dari keter tu. Mengenangkan gua akan jumpa Diya nanti, gua batalkan hasrat suci murni gua tu.

Gua terus memandu sambil buat-buat tak nampak. Walhal dalam hati gua, tah berapa bakul caci makian dekat monyet dua orang belakang ni!.

Lain kali gua sambung!. Hati tengah panas lagi.

No comments:

Post a Comment